Projekt logo – jakie powinien mieć cechy?

Logo jest bardzo ważnym elementem identyfikacji wizualnej. To właśnie ten symbol będzie znajdować się na Twojej wizytówce, papierze firmowym czy materiałach reklamowych. Dlatego też, niezwykle ważne jest, aby do tworzenia tej pozornie prostej grafiki, podejść odpowiedzialnie. Zanim zlecisz jego wykonie, dowiedz się, jakie cechy powinien mieć dobry projekt logo, aby godnie reprezentować Twoją firmę.

Projekt logo – zgodność z wizerunkiem marki

Bardzo ważne jest, aby już samo spojrzenie na logo, mówiło coś klientowi na temat Twojej marki. Inaczej powinien wyglądać projekt logo skierowanego do młodzieży, jeśli na przykład sprzedajesz odzież sportową dla nastolatków, a jeszcze inaczej dla biura rachunkowego czy kancelarii prawnej. Żywe kolory lub urocza grafika towarzysząca nazwie firmy sprawdzą się w logo dla sprzedawcy artykułów dziecięcych. Firma kosmetyczna może zrezygnować z grafiki, ale postawić na przykład na ozdobną czcionkę. Zapytaj grafika o poradę, zanim podejmiecie decyzję.

Projekt logo – estetyka

Zbyt ozdobne logo nie będzie dobrze wyglądało wydrukowane w małym formacie, ale ważne jest, żeby logotyp wyglądał estetycznie. Istotne jest przede wszystkim, aby projekt logo był symetryczny i miły dla oka, a także łatwy do zapamiętania, co znacznie wpłynie na rozpoznawalność Twojej firmy. Jeśli decydujesz się na logo typograficzne, czyli składające się z samego tekstu, miej na uwadze, aby grafik nie wybrał dziwnej czcionki. Jeśli chcesz przeczytać więcej, na temat tego, jak powinien wyglądać udany projekt logo, sprawdź stronę agencji z okolic Torunia https://izarysuje.pl/projekt-logo/. Warto zajrzeć też do portfolio.

Projekt logo – dopasowanie do identyfikacji wizualnej

Identyfikacja wizualna to wszystko, co składa się na wizerunek Twojej firmy, więc również logo. Kluczem do stworzenia udanej identyfikacji wizualnej jest spójność. Dobrze jest więc zlecić jej stworzenie jednej agencji. Jeśli natomiast marzy nam się nowe logo, powinniśmy postarać się, aby pasowało do zestawu symboli oraz kolorystyki, którymi posługujemy się w naszej dotychczasowej identyfikacji.

Article Categories:
Usługi

Dodaj komentarz